Usługi i firmy takie jak to jedna z wielu metod, by rozpromować się w internecie. O tym czemu warto inwestować w obsługę pozycjonowania oraz różne usługi promocji w internecie w tym artykule .
Kary za złe pozycjonowanie
Jeżeli trafimy na złą agencje od pozycjonowania nasza strona może na tym bardzo ucierpieć. Nieprawidłowo prowadzone prace optymalizacyjne mogą skutecznie zamknąć naszej stronie drogę na szczyt. Gorsze od złej optymalizacji może być tylko linkowanie automatami do dodawania linków.
Linki prowadzące na stronę powinny być jak najlepsze, a linki z automatów niestety takie nie są. Pozycjonowana w taki sposób storna może chwilowo wejść w górę, jednak bardzo często jedynie na krótko. Później spada bezpowrotnie na dół, a nawet może dostać bana i przestać się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.
Co poza pozycjonowaniem?
Promocja w sieci to na dzień dzisiejszy bardzo szeroki temat, w którym znajduje się wiele usług. Od prowadzenia kont w mediach społecznościowych, przez pisanie artykułów na blogi firmowe, aktywną promocję w portalach, budowanie sieci linków, reklamy płatne za kliknięcie, programy partnerskie itp.
Ciężko byłoby korzystać z nich wszystkich na raz, jednak im więcej pieniędzy zainwestujemy w promocję tym lepiej dla naszej firmy. Podstawową usługą jest oczywiście pozycjonowanie, ponieważ są to wyniki naturalne, więc nie zapłacimy za kliknięcie, a ryzyko spadnięcia w dół jest również umiarkowanie niskie.
Przyjazne adresy - SEF. Wikipedia
SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych