Skryptowy język programowania - PHP
PHP ? interpretowany skryptowy język programowania zaprojektowany do generowania stron internetowych i budowania aplikacji webowych4 w czasie rzeczywistym.
PHP jest najczęściej stosowany do tworzenia skryptów po stronie serwera WWW, ale może być on również używany do przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń, a nawet do pisania programów pracujących w trybie graficznym (np. za pomocą biblioteki GTK+, używając rozszerzenia PHP-GTK). Implementacja PHP wraz z serwerem WWW Apache oraz serwerem baz danych MySQL określana jest jako platforma AMP (w środowisku Linux ? LAMP, w Windows ? WAMP).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PHP
Współpraca pracowników przedsiębiorstwa poprzez łącze internetowe
Kierownicy przedsiębiorstw dbają o to, żeby ich firmy funkcjonowały należycie pod każdym względem. W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie przedsiębiorstwa bez dobrego oprogramowania i współpracy pracowników z wykorzystaniem firmowych laptopów oraz łącza internetowego. Dlatego kierownicy firm zatrudniają informatyków, którzy są odpowiedzialni za tworzenie firmowego oprogramowania.
Oprócz tego informatycy współpracują z grafikami i webmasterami w tworzeniu firmowej strony internetowej, z której będą mogli korzystać potencjalni klienci. Do zadań informatyków należy również stworzenie takiego firmowego systemu, który będzie umożliwiał i ułatwiał pracownikom nawiązywanie współpracy przy wykorzystaniu swoich laptopów.
Zalety CRM w Wikipedii
Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.
CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców. To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami