Naklejki, subtelne formy reklamy

. Druk i reklama.Wikipedia o kolorach innych niż CMYKTeoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzas

Naklejki, subtelne formy reklamy etykiety nalepki
Niewielki rozmiar reklamy, czyli to doskonała metoda na delikatną promocję naszego produktu czy też firmy. Dodajmy do tego ulotki, bannery oraz inne formy marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.

Wikipedia o kolorach innych niż CMYK

Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY. Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np. cięcie na gilotynach.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK


Etykiety

Etykiety to głównie papierowe nadruki naklejane na klej wodno-rozpuszczalny do butelek. Pierwsze co przychodzi na myśl kiedy ktoś mówi o etykietach to etykiety na butelkach, na przykład piwa.

Etykieta to tak na prawdę pierwsze na co patrzymy przy wyborze produktu, więc warto zadbać o jej najlepszą jakość i wykonanie. Dobry projekt to podstawa, jednak źle wykonane drukowanie może zepsuć efekt końcowy,a tego nikt by nie chciał.


Inwestycja w materiały drukowane

Każda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne. Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty. Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów. Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie.

Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie. Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów. A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści. Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.



© 2019 http://www.kolektory.katowice.pl/