Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy?
Trudne słowo na dziś - usability
Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!
Dobra strona internetowa
Jest kilka bardzo ważnych cech, jakie powinna posiadać wzorowa firmowa strona www. Nie wszystkie zależą od wykonawcy i projektanta, za bardzo wiele błędów odpowiedzialni są sami przedsiębiorcy. Jeśli wydaje ci się, że najważniejszy jest wygląd i duża ilość efektów graficznych, to się mylisz. Strona firmowa powinna być przede wszystkim źródłem informacji dla potencjalnego odbiorcy. Niestety - wiele firm nie zwraca takiej uwagi na treść, jak na projekt. Dobrze napisana oferta, czytelność, przejrzystość i estetyka - tyle wystarczy. Przeładowanie efektami wizualnymi odwraca uwagę od tego, co chcesz sprzedać. A czasem - wręcz uniemożliwia potencjalnym klientom dotarcie do oferty.
Internet, za Wikipedią:
Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie ?między-sieć?) ? ogólnoświatowy system połączeń, między komputerami, określany również jako sieć sieci. W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za pomocą protokołu internetowego z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet