to jedna z najbardziej zmieniających się branży internetowych. Prawie prawie każda firma ma stronę w internecie, a świeżo powstałe chcą ją sprawnie założyć. Jednak czy warto inwestować w stronę firmową?
Dobre miejsce w wyszukiwarce internetowej
Dobre miejsce w wyszukiwarce internetowej stanowi gwarancję tego, że internauci wejdą na nowo przygotowaną stronę internetową. Jednak, żeby taka strona posiadała dobry ranking musi zostać należycie przygotowana pod każdym względem, posiadać chwytliwe słowa kluczowe i ciekawą grafikę. Administratorzy stron www, którzy zauważają, że ich strony nie cieszą się wielkim zainteresowaniem, czasami decydują się na skorzystanie z usługi pozycjonowania stron www.
Wykonanie takiej usługi polega na przejrzeniu strony internetowej i jej uzupełnieniu pod względem słów kluczowych i używanych na niej fraz. Poza tym sprawdzone zostanie, jakiego typu linki prowadzą do stron internetowych, ponieważ może się okazać, że przyczyną utraty przez jakąś stronę popularności mogą być wadliwe linki.
Początki e-commerce
Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny
Najnowsze technologie
Technologii wykonywania stron z roku an rok jest coraz więcej. Co prawda używają one tych samych języków i skryptów, jednak w najnowszych wersjach. Obecnie używane frameworki do tworzenia stron bardzo ułatwiają programistom i web designerom ich prace.
Animacje, responsywność i dostosowanie do użytkownika to najważniejsze cechy nowoczesnych projektów i realizacji. Użytkownik jest tutaj najważniejszy, ponieważ to on jest odbiorcą treści prezentowanych na stronach i to dla niego te treści powinny być publikowane. Warto zadbać o czytelność i spójność całości strony, tak aby użytkownik mógł bez problemu znaleźć to czego potrzebuje.