Wypożyczalnia przyczep reklamowych ? usługi
Wypożyczanie przyczep reklamowych do promowania swojej działalności z roku na rok staje się coraz bardziej popularne. Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się tym sposobem na skuteczny marketing. Wynajem przyczep reklamowych jest bardzo popularny nie tylko ze względu na to, że jest to niedrogi, ale skuteczny sposób na pokazanie się światu.
Co więcej, taka promocja jest bardzo efektywna i szeroko dostępna, szczególnie w większych miastach. Samochody, które poruszają się po mieście z olbrzymimi banerami reklamowymi szybko zwracają uwagę klienta, ale także sprawiają, że hasła reklamowe zapadają w pamięć. Warto wobec tego skorzystać z takiej nowoczesnej formy reklamy.
O kampaniach reklamowych z Wikipedii
Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np. w internecie). Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe
Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasięg całkowity oraz (zdaniem starej szkoły marketingowej) zasięg efektywny.potrzebny przypis Intensywność kampanii w poszczególnych mediach z osobna mierzy się ilością GRP, czyli sumą cząstkowych oglądalności (lub słuchalności, czytelnictwa itp.) poszczególnych emisji w poszczególnych mediach. Intensywności GRP nie sumuje się pomiędzy mediami ze względu na różnice metodologiczne pomiarów pomiędzy mediami oraz z uwagi na różny charakter komunikatów.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowa
Wikipedia o świadomości marki
Świadomość marki - miernik znajomości marki. Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych. Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe.
Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to:
świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki
świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera
świadomość TOM (ang. Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki